Kaj dela content creator?

Content creator ustvarja vsebino, ki je v dobi digitalizacije ključnega pomena. Podjetja in posamezniki neprestano iščejo svežo in zanimivo vsebino za družbena omrežja in spletne strani, ki jo lahko delijo s svojo ciljno skupino. Tu pa se lahko za pomoč in nasvete zelo pogosto obrnejo na ustvarjalce vsebin – content creatorje.

Ustvarjalci vsebin so posamezniki, ki se specializirajo za oblikovanje in kreiranje digitalnih vsebin za različne platforme. Lahko so pisci, snemalci video vsebin, oblikovalci grafik ali fotografi, ki ustvarjajo zanimive in predvsem povedne vsebine, s katerimi nagovarjajo ciljno občinstvo, ga seznanijo z dejavnostjo, izdelki in v nekaterih primerih vplivajo na konverzijo.

Kaj točno počne ustvarjalec vsebine oziroma content creator?

Raziskovanje in načrtovanje

Prvi korak pri ustvarjanju vsake odlične vsebine je raziskovanje in načrtovanje. Content creator se v prvi vrsti loti raziskovanja ciljnega občinstva, zanimanja in vrzeli na trgu, ki jih lahko zapolni.

Načrtuje različne vsebine za različne platforme oz. kanale, npr. blogi, videi, objave na družbenih omrežjih. Prav tako se odloča o temah, ki jih želi pokriti in o pogostosti objavljanja.

Ustvarjanje vsebine

Ko content creator opravi svoje raziskovanje in načrtovanje, je čas za začetek ustvarjanja vsebine. To lahko vključuje pisanje blog objav ali člankov za spletne strani, socialna omrežja pa tudi snemanje in urejanje videoposnetkov, oblikovanje grafik, fotografiranje in obdelavo fotografij.

Ustvarjalec vsebin mora zagotoviti, da je vsebina ustrezne (visoke) kakovosti, predvsem pa, da je skladna z  vrednotami blagovne znamke ali osebe, ki jo predstavlja. Vsebino mora tudi optimizirati za vse iskalnike ali algoritme družbenih omrežij, s čimer močno vpliva na vidnost oziroma na število prikazov.

Promocija vsebine

Oglaševanje in promocija običajno ne sodijo med naloge content creatorja, a vseeno je dobro, da pozna promocijo vsebin na spletu in socialnih omrežjih. S pomočjo analize in izkušenj lahko pomaga z nasveti, s čimer kreativna vsebina lažje doseže svoje ciljno občinstvo. Govorimo o deljenju vsebin na družbenih omrežjih, iskanje vplivnikov (influencerjev) ali pa se poslužimo plačanega oglaševanja.

Analiziranje in optimiziranje vsebin

To sta še zadnja koraka pri uspešnem ustvarjanju vsebine. Ustvarjalci vsebin morajo slediti analitičnim podatkom, da prepoznajo, kaj je njihovi ciljni skupini všeč in kaj ne. Skladno s tem svoje vsebine prilagodijo sledilcem.

Spremljanje števila ogledov, všečkov, komentarjev in delitev, analiziranje uporabe ključnih besed ali izvajanje A/B testov, da bi preverili, kateri tipi vsebin delujejo najbolje, so vedno v pomoč.

 

Ustvarjanje vsebine je umetnost, ki zahteva veliko truda in znanja na vseh področjih. Ustvarjalci so ključni pri ustvarjanju blagovnih znamk in pri gradnji zvestobe občinstva. Pri tem jim je v veliko pomoč tudi smisel za estetiko in pretekle izkušnje.

V delu content creatorja uživam in to je po mojem mnenju predpogoj za ustvarjanje dobre vsebine. Povabim te na klepet, mogoče pa sem ravno jaz tista fika.si, ki zate kreativo priskrbi. 🙂