UGC kreator

Kaj je UGC kreator?

UGC (user-generated content) ali uporabniška vsebina je v zadnjih letih postala eden od glavnih načinov, kako se blagovne znamke povezujejo s svojimi uporabniki. Vsebino ustvarjajo kreativni posamezniki, ki jo podjetja delijo z drugimi na različnih družbenih omrežjih (Instagram, Facebook, TikTok …). Ta oblika predstavitve blagovne znamke, izdelka ali storitve zaradi ogromnega potencialna v smislu dosega …

Nova Instagram pravila

Nova Instagram pravila

Edina stalnica pri objavljanju na socialnih omrežjih so vedno nova in nova Instagram pravila. Kar je veljalo pol leta nazaj, danes skoraj zagotovo ne prinaša več enakih rezultatov. Sledenje trendom pripomore k temu, da nas algoritem nagradi z večjo vidnostjo objav, novimi sledilci in všečki. In kaj so po mnenju Instagram Creators nova Instagram pravila? …

Content creator

Kaj dela content creator?

Content creator ustvarja vsebino, ki je v dobi digitalizacije ključnega pomena. Podjetja in posamezniki neprestano iščejo svežo in zanimivo vsebino za družbena omrežja in spletne strani, ki jo lahko delijo s svojo ciljno skupino. Tu pa se lahko za pomoč in nasvete zelo pogosto obrnejo na ustvarjalce vsebin – content creatorje. Ustvarjalci vsebin so posamezniki, …

Objavljanje vsebine na Instagramu

Objavljanje vsebine na Instagramu

Objavljanje vsebine na Instagramu je že dolgo časa izjemno priljubljeno med uporabniki družbenih omrežij, saj omogoča hitro in enostavno deljenje fotografij, videoposnetkov ter drugih vrst vsebin s širnim svetom ali pa z ožjo skupino ljudi, ki jim dovolimo vpogled v svoj profil. To velja tako za posameznike kot tudi za podjetja, ki predstavljajo svoje izdelke …

Moje delo

fika.si za kreativo poskrbi je nastala tako, da se je znanje prepletlo s hobijem in na koncu s čisto pravim delom. Včasih ideja pride hitro, včasih ravno zadnji hip. Sam sebi si najhujši šef. Ni kaj, to je moje delo in rada ga imam. Včasih sem si predstavljala, kako bo moje delo kreativno naravnano, kako …