Administracija

Priprava dokumentov za oddajo računovodstvu (izdani in prejet računi, podatki za obračun plač, urejanje potnih nalogov)

Urejena administracija poenostavlja poslovanje

Administracija si s pomočjo načrtovanja, organizacije in pametnega izvajanja v podjetju prizadeva k učinkovitejšemu doseganju ciljev ter povečanju učinkovitosti. S pomočjo pri pripravi nujnih dokumentov boste razbremenili sebe in vaš računovodski servis.

Računovodstvo zahteva urejene dokumente

Računovodstvo praviloma vselej zahteva skrbno urejene dokumente, ki jih moramo dostaviti do določenega datuma. Izgubljeni računi, pomešane zaporedne številke in neurejeni potni nalogi so nočna mora mnogih podjetij. Jaz pa v organiziranju izjemno uživam. Napišem izdane račune. Poskeniram prejete račune. Vse vnesem v evidenco in pravočasno opomnim na zaključek obračunskega obdobja.

 

Kako najhitreje do mene?

Pokličite me, vse bomo uredili.
031 83 74 51